Het is bijna zover! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Simone Smeets - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Simone Smeets - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

08 Augustus 2013 | Nederland, Weert

Hallo Allemaal,

Het is weer bijna zover.. deze keer ga ik 10 maanden weg. Dit om eerst een studie te volgen van ongeveer 1 maand in Londen voor het Amerikaans bedrijf Steiner. Heb ik al mijn examens dan gehaald mag ik 9 maanden werken aan boord van een Cruise schip..

Waar ik terecht kom is nu nog niet bekend dat hoor ik pas tijdens mijn studie in Londen.

Ik hoop dat jullie met zo als bij mijn stages dat jullie me weer op de voet volgen, en plaats even een berichtje als je het gelezen hebt!

Morgen is mijn afscheidsfeestje, en zondag gaat de reis beginnen. Ik ben benieuwd!

Veel liefs,
Simone

  • 08 Augustus 2013 - 12:52

    Paula De Kok:

    Simone, kreeg net bericht dat je zondag vertrekt voor een uitdagend avontuur. Ik hoop dat ik je berichtjes mag blijven volgen. Wens je heel veel succes eerst in Londen. En daarna op de cruises die je gaat maken.

    Lieve groetjes Paula

  • 08 Augustus 2013 - 13:56

    Rian:

    Schatjee!! Tot merge :) dju 10 maandjes is waal lang!! Ich goan dien verslagen volgen :)

  • 08 Augustus 2013 - 23:33

    Jill :

    Heey simone..
    Zie dat het bijna zover is.. super spannend!
    Geniet ervan en ben heel benieuwd waar je allemaal terecht gaat komen!
    Ik hou je in de gaten ;)
    Heel veel succes!
    Xxx Jill

  • 10 Augustus 2013 - 10:25

    Jetje:

    Hey meisje, ik zal eens leke week gaan kijken op de site wat je allemaal meemaakt, en vooral waar je uithangt. Veul plezier en vooral; werk ze! Groetjes.

  • 11 Augustus 2013 - 13:17

    Leny Vd Voort:

    ha simone als alles goed is ben je nu in londen, afscheid nemen is altyd moeilijk maar als je het leuk hebt zijn de 10 maanden ook zo weer om,wij zullen goed voor pieter zorgen ,geniet van deze ervaring en ik kijk uit naar je verhalen ,ga je goed gr leen

  • 12 Augustus 2013 - 10:44

    Mirjam:

    Haaaa Simone,

    dich bis now al in Londen, hopelijk hes se dien anger collega's al getroffen en goaj je dr saame unne kei-j sjieke te gekke tied van maake. Vea winse dich unne super tied en geniet ervan meagtje!!!!! Ich zal dich op de voor volgen.


  • 12 Augustus 2013 - 14:45

    May Van Den Berg:

    Je eerste berichtje, hoop dat er snel meer volgen. Kijk er naar uit wat van je te horen. Veel plezier in Londen en tot de volgende keer...

  • 15 Augustus 2013 - 19:24

    Ad Verhoeven:

    Hallo Simone,

    Waarom ben ik niet uitgenodigd op je afscheidsfeestje, je weet toch dat ik een feestbeest ben.
    Alle gekheid op een stokje, Annie en ik wensen jouw een hele fijne tijd aan boord.
    We zullen je zeker blijven volgen.
    Groetjes, Annie en Ad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Weert

Simone

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 628
Totaal aantal bezoekers 28552

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2013 - 30 Juni 2014

Werken op een Cruise

30 April 2012 - 23 Juli 2012

Stage Kreta

11 Juli 2011 - 12 Oktober 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: